reklama

Barcelona (V trojici po opici)

Život je len jazda, povedal Bill Hicks. A hlupák z neho nevyviazne Živý. Ako malý chlapec som toho vyparátil dosť a preto som vďačný za svoje detstvo. Žil som ešte v tej dobrej, nie v tej svetom ovládnutej dobe, kedy lego stálo zato a po tom, čo som rozbil starkej okno futbalkou neutekal som to hneď zavesiť na moju stenu na sociálnej sieti. Mal som štastie, že som si užil skutočné detstvo. Aj ked tie dnešné deti sú svetom obmedzované a nedovoľuje im naplno žiť,stále sa od nich máme čo učiť, pretože my dospelí sme na tom podstatne horšie. Nedokážeme si bezstarostne uživať naše životy, bez toho aby v tom nebol stres či zbytočné trápenia. Možno nás trápi nedostok peňazí na bankovom účte alebo zajtrajší zápočet z predmetu, ktorý nás toho naozaj veľa "naučí". Deti sú naši učitelia a musia s nami mať veľa strpenia. Sú spontánne a žijú pre to jediné čo majú, pre moment.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Boli dve hodiny do môjho prvomájového narodeninového dňa. S Janom sme ukecali na poriadnu párty ďalších dvoch kamošov s tým, že spontánne akcie bývaju najlepšie. Tí, ktorí nevideli sériu filmov Hangover majú smolu a tí ďalší majú smolu tiež ,pretože to videli iba vo filme. My sme vyrazili na Mlynskú dolinu vyzametať parket a vypiť nejaký ten etanol. Cestou tam, mi zvoní telefón: "Nazdar David, zajtra ráno o šiestej buď na letisku a vezmi so sebou aj troch kamošov". Po nejakom tom promile v krvi nebolo nutné nikoho presviedčať na šialený výlet. Ráno o šiestej sme už boli na letisku a neboli sme sami. Mali sme pribalený ťapec nefalšovanej slovenskej vodky. Veci sa mali tak, že ťapec sa síce neodmietol pridať, no jedného člena posádky sme stratili. Za jeho odlúčením od skupiny určite nebol alkohol asi mal len lepší program.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kedže sme šli súkromným charterovým letom, na palube lietadla sa pilo. My sme svoje už dopili predtým a poniektorým z nás veru nebolo ľahko. O desiatej ráno hlási letuška aby sme sa pripútali, pretože o malú chvíľu pristaneme. Keď som to začul, rozlepil som oči a pred nimi som uvidel naše veľké masterpiece.

Obrázok blogu

Vtedy sme si všetci uvedomili, že je to naozaj pravda. Sme v Barcelone. Večer idete na párty a o pár hodin neskôr v deň svojích narodenín valcujete ulice katalánskej metropoly. Veci ktoré sa udiali počas párty a letu do finálnej destinácie by určite mohli zľahka konkurovať scenáru filmu Hangover. Ležali sme na pláži v bundách a popíjali ďalšie pivo, keď mi v tom zazvonil telefon a displej ukazuje: Mama. Verte mi, že sa to nevysvetľovalo ľahko, ale mojí rodičia vždy vedeli, že som schopný hocičoho takže to zobrali s nadhľadom. Ten je v živote veľmi dôležitý. Túlali sme sa ulicami mesta, vyfotili sme sa pri Sagráde a nejekým zazrakom sme sa dostavili k Nou Campu metrom, ktoré sme by the way troska ocikali. Pitný režim bol dodržaný po každej stránke.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Pri Nou Campe nás čakala famózna atmosféra pred štvrťfinálovým zápasom s Bayernom. Kedže sme nemali vstupenky a ani sme sa ich nepokúšali zakúpiť pretože alkohol v Barcelone lacný nie je. V typickej španielskej krčmičke hneď vedľa stotisícového štadióna sme si dali vychladené pivečko a načúvali sme sile preplneného kotla. V stave 0:3 pre Bayern sme sa veľmi rýchlo dohodli na kúpe ďalšej "politerky" no naneštastie sa nám podarilo vyriešiť akciovú sedmičku. Z Barcelony sme odleteli hneď po zápase a skoro sme zmeškali odvoz domov. Lietadlo pristálo v Bratislave o štvrtej ráno a ja som sa mohol spokojne s úsmevom na tvári zúčastniť povinnej prednášky o siedmej ráno.

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Obrázok blogu

Život je krátky a to podstatné v ňom je zažiť chvíle, ktoré si človek za peniaze nekúpi. V ten deň som mal narodeniny a nikdy predtým by ma nenapadlo, že ich oslávim v taktomto štýle so svojimi kamarátmi. Na túto akciu určite z nás nikto a nikdy nezabudne a jedného dňa ju každý z nás troch určite vyrozpráva svojim deťom.

Obrázok blogu
David Tomaško

David Tomaško

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu